12 Şubat 2011 Cumartesi

MAASTRICHT



belediye otobüsüyle hollanda yolculuğu !!!
Hasselt'tan Maastricht 1 saat sürüyo. öğrenciyseniz şehirde otobüsler bedava, Maastricht'e de 45 nolu otobüs gidiyo.bunu bilsek de başka bir ülkeye geçiyoruz diye para vermemiz gerektiğini düşündük ve 3 euro ödedik.

belki biraz pis ama leziz italyan restoranı..


Malesef hava yağmurluydu biraz dolandık, kahvaltı etmeden yola çıktığımızdan, yakınlarda bulduğumuz bir italyan restorantına oturduk, margaritam pek büyük ve lezzetliydi. orda da türkçe konuşan birini buldum ne çok türk var buralarda..gerçi o iranlıymış seneler seneler önce çalışmaya istanbula gelmiş 3 ay kadar kalmış...restorantın adını hatırlamıyorum pizza mizza yüzde 20 öğrenci indirimi gibi bişiler yazıyodu onu hatırlıyorum =)

                                                      gezmece tozmaca...

neyse yemeğimizi yedikten sonra şöyle bir dükkanları dolandık kıyafetlere bakındık, ve sonra botumuzda yerimizi aldık .=) botun içi bildiğin geceymiş gibi hissettiriyor oysa saat 2 falan.. bi kaç saat sonra çıkıp leziz tatlılarımızı yedik ve otobüs durağına yol aldık ...5 gibi eve döndük. yağmur yüzünden aslında etrafı da çoookk fazla dolanmadık, ama hollanda ben seni şimdiden pek sevdim....=)

düzeltme; evet o üç euro yu vermeden otobüse binebiliyorsunuz ama öğrendim ki eğer kontrol olursa siz yol üstündeyken 70 euro gibi bir ceza ödemek gerekiyormuş...o yüzden dediğime bakmayın 3 euro yu ödeyin ...=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder